Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? / Skakon, Janne.

In: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Vol. 11, No. 21, 11.2016, p. 219-229.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Skakon, J 2016, 'Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?', Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , vol. 11, no. 21, pp. 219-229. <http://www.dun-net.dk/media/255898/20-skakon.pdf>

APA

Skakon, J. (2016). Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , 11(21), 219-229. http://www.dun-net.dk/media/255898/20-skakon.pdf

Vancouver

Skakon J. Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2016 Nov;11(21):219-229.

Author

Skakon, Janne. / Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?. In: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2016 ; Vol. 11, No. 21. pp. 219-229.

Bibtex

@article{d755a00785274a5dbe61f20a522bfdf5,
title = "Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes pr{\ae}stationer?",
keywords = "Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, relationel koordinering, fagkoordinator, kerneopgave, constructive alignment, undervisning",
author = "Janne Skakon",
year = "2016",
month = nov,
language = "Dansk",
volume = "11",
pages = "219--229",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "21",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?

AU - Skakon, Janne

PY - 2016/11

Y1 - 2016/11

KW - Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

KW - relationel koordinering

KW - fagkoordinator

KW - kerneopgave

KW - constructive alignment

KW - undervisning

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 11

SP - 219

EP - 229

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 21

ER -

ID: 160830168