Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning. / Jensen, Hanne Nexø.

In: DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Vol. 3, No. 6, 2008, p. 15-20.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Jensen, HN 2008, 'Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning', DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, vol. 3, no. 6, pp. 15-20.

APA

Jensen, H. N. (2008). Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning. DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 3(6), 15-20.

Vancouver

Jensen HN. Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning. DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2008;3(6):15-20.

Author

Jensen, Hanne Nexø. / Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning. In: DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2008 ; Vol. 3, No. 6. pp. 15-20.

Bibtex

@article{3a698310c5ec11dd9473000ea68e967b,
title = "Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning",
abstract = "Universiteternes vejlederressourcer kan bruges bedre, og de studerendes l{\ae}ring {\o}ges, hvis skrive- og opgavevejledning praktiseres kollektivt. Hovedelementerne i et undervisningsforl{\o}b skitseres sammen med den bagvedliggende l{\ae}ringsforst{\aa}else. Der afrundes med bud p{\aa}, hvordan undervisere kan gennemf{\o}re kollektiv vejledning samtidig med, at den enkelte studerende tilgodeses hver gang.",
author = "Jensen, {Hanne Nex{\o}}",
year = "2008",
language = "Dansk",
volume = "3",
pages = "15--20",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "6",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Ja tak til mere opgave- og skrivevejledning

AU - Jensen, Hanne Nexø

PY - 2008

Y1 - 2008

N2 - Universiteternes vejlederressourcer kan bruges bedre, og de studerendes læring øges, hvis skrive- og opgavevejledning praktiseres kollektivt. Hovedelementerne i et undervisningsforløb skitseres sammen med den bagvedliggende læringsforståelse. Der afrundes med bud på, hvordan undervisere kan gennemføre kollektiv vejledning samtidig med, at den enkelte studerende tilgodeses hver gang.

AB - Universiteternes vejlederressourcer kan bruges bedre, og de studerendes læring øges, hvis skrive- og opgavevejledning praktiseres kollektivt. Hovedelementerne i et undervisningsforløb skitseres sammen med den bagvedliggende læringsforståelse. Der afrundes med bud på, hvordan undervisere kan gennemføre kollektiv vejledning samtidig med, at den enkelte studerende tilgodeses hver gang.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 3

SP - 15

EP - 20

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 6

ER -

ID: 9013093