Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . / Topp, Niels-Henrik.

In: Nationaloekonomisk Tidsskrift, Vol. 150, No. 1, 2012, p. 82-92.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Topp, N-H 2012, 'Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk ', Nationaloekonomisk Tidsskrift, vol. 150, no. 1, pp. 82-92.

APA

Topp, N-H. (2012). Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . Nationaloekonomisk Tidsskrift, 150(1), 82-92.

Vancouver

Topp N-H. Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . Nationaloekonomisk Tidsskrift. 2012;150(1):82-92.

Author

Topp, Niels-Henrik. / Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . In: Nationaloekonomisk Tidsskrift. 2012 ; Vol. 150, No. 1. pp. 82-92.

Bibtex

@article{515f13173b674e199de7b141d7d1988b,
title = "Hvordan tiltr{\ae}kker man sig opm{\ae}rksomhed?: Jens Warmings fordeling af s{\ae}rtryk ",
author = "Niels-Henrik Topp",
year = "2012",
language = "Dansk",
volume = "150",
pages = "82--92",
journal = "Nationaloekonomisk Tidsskrift",
issn = "0028-0453",
publisher = "Nationaloekonomisk Forening",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed?

T2 - Jens Warmings fordeling af særtryk

AU - Topp, Niels-Henrik

PY - 2012

Y1 - 2012

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 150

SP - 82

EP - 92

JO - Nationaloekonomisk Tidsskrift

JF - Nationaloekonomisk Tidsskrift

SN - 0028-0453

IS - 1

ER -

ID: 40577737